Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po-Pá 8:00 - 20:00
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
08.04.2021
Jaro - oblíbené roční období
Slunce už vstává mnohem dříve a později zachází. Svým příjmeným svitem povytáhlo obilí a pole se tak zazelenala.  K jaru patří jako symbolika žlutá a... číst celé
07.03.2021
Bavlna
Bavlna je v současné době jednou z nejrozšířenějších textilních surovin. Její produkce přesahuje 25 miliónů tun ročně a plocha, na které se pěstuje ... číst celé
13.03.2020
Zelený čaj - skvělý pomocník na imunitu
Zelený čaj 100g Chcete posílit imunitu v tomto období? Zkuste pravý zelený čaj. Víte, že oblíbený zejména na východě, kde je součástí každodenní str... číst celé
Zobrazit všechny novinky
 

 

 

 

 

 

 

 

Reklamace

Pro uplatnění reklamace je třeba:

Zaslat na e-mail: chanar@chanar.cz důvod reklamace, číslo objednávky, popis vady. Pak se dohodneme na dalším postupu ohledně výměny nebo vrácení zboží. 

Nevyhovující zboží je třeba zaslat na adresu:

Chanar s.r.o

Modřická 205, Moravany 66448

PROSÍME, ZBOŽÍ NEPOSÍLEJTE NA DOBÍRKU, V opačném případě nebude zásilka převzala.

Doporučujeme zboží zabalit do originálního obalu, pokud to není možné, tak do obalu odpovídajícího povaze věcí

  • Kupující má právo, aby byla vada na zboží v záruční lhůtě bezplatně, včas a řádně odstraněna. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci nebo její části. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na slevu, výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu ve lhůtě stanovené zákonem, tj. do 30 dnů od převzetí zásilky, pokud se prodávající se spotřebitelem písemně oboustranně nedohodne na lhůtě delší. 
  • Zboží zaslané do reklamace vám bude opraven nebo vyměněn na základě předchozí písemné dohody, případně bude za vadný produkt vrácena hotovost na bankovní účet kupujícího.

Jsme tu pro Vás/Reklamace

Číslo objednávky
Jméno a příjmení *
E-mail *
Telefon
Text dotazu
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
 

 

 

DOPRAVA A PLATBA
 
 

Dopravujeme společností GLS

Cena dopravy po ČR je 120,-

doběrečné stojí navíc 39,-

Cena dopravy po SR je 180,-

doběrečné nelze použít

NABÍZÍME OSOBNÍ ODBĚR ZDARMA

Platba předem je zdarma

CZK 2402138722/2010

EURO 2502138711/2010

 

 

 

Kde nás najdete
 

 

Kontakty
Logo
Chanar s.r.o Plynárenská 3E Bratislava 821 09
Grygarová Jana, MBA, LL.M., DBA
Grygarová Jana, MBA, LL.M., DBA
Po-Pá 8:00 - 20:00
chanar s.r.o. | © 2022
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz