Novinky
08.04.2021
Jaro - oblíbené roční období
Slunce už vstává mnohem dříve a později zachází. Svým příjmeným svitem povytáhlo obilí a pole se tak zazelenala.
K jaru patří jako symbolika žlutá a...
číst celé
07.03.2021
Bavlna
Bavlna je v současné době jednou z nejrozšířenějších textilních surovin. Její produkce přesahuje 25 miliónů tun ročně a plocha, na které se pěstuje ...
číst celé
13.03.2020
Zelený čaj - skvělý pomocník na imunitu
Zelený čaj 100g
Chcete posílit imunitu v tomto období?
Zkuste pravý zelený čaj. Víte, že oblíbený zejména na východě, kde je součástí každodenní str...
číst celé
Reklamace
Pro uplatnění reklamace je třeba:
Zaslat na e-mail: chanar@chanar.cz důvod reklamace, číslo objednávky, popis vady. Pak se dohodneme na dalším postupu ohledně výměny nebo vrácení zboží.
Nevyhovující zboží je třeba zaslat na adresu:
Chanar s.r.o
Modřická 205, Moravany 66448
PROSÍME, ZBOŽÍ NEPOSÍLEJTE NA DOBÍRKU, V opačném případě nebude zásilka převzala.
Doporučujeme zboží zabalit do originálního obalu, pokud to není možné, tak do obalu odpovídajícího povaze věcí
- Kupující má právo, aby byla vada na zboží v záruční lhůtě bezplatně, včas a řádně odstraněna. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci nebo její části. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na slevu, výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu ve lhůtě stanovené zákonem, tj. do 30 dnů od převzetí zásilky, pokud se prodávající se spotřebitelem písemně oboustranně nedohodne na lhůtě delší.
- Zboží zaslané do reklamace vám bude opraven nebo vyměněn na základě předchozí písemné dohody, případně bude za vadný produkt vrácena hotovost na bankovní účet kupujícího.