Za jak dlouho po objednání mi zboží dorazí?
Dodací lhůta je maximálně 48 hodin od expedice vaší objednávky. O odeslání zboží vás budeme informovat písemně, na e-mail, který jste uvedli v objednávce. Pokud zvolíte platbu na dobírku nebo kartou online, expedujeme zboží do 24 hodin.Zboží hrazené platbou na účet předem, zasíláme v den připsání platby na náš účet, nejpozději však následující den.
Mohu objednávku změnit, doplnit o další zboží nebo stornovat?
Pokud to bude možné a objednávku jsme ještě neodeslali, velmi rádi vám vyjdeme vstříc.
Pro změnu nebo úpravu objednávky nás kontaktujte telefonicky na čísle 602 177 734 nebo e-mailem na adresu grygarova@chanar.cz
V objednávce jsem zadal/-a platbu bankovním převodem, ale nemám platební údaje.
V případě objednávky v CZK zaplaťte na účet 2402138722/2010 pokud máte EURO tak na ténto účet 2502138711/2010. Nezapomeňte uvést variabilní symbol, což je číslo vaší objednávky, které najdete v potvrzovacím mailu.
Nepodařila se mi platba kartou, mohu platbu provést jiným způsobem?
To se může stát, způsob platby se dá bez problémů změnit, připravte si číslo objednávky a kontaktujte nás telefonicky na čísle 602 177 734, případně e-mailem na adresu grygarova@chanar.cz
Jakou dopravu mám nejlépe zvolit?
Zásilky posíláme společnostmi GLS. Pro zákazníky z Brna nebo okolí nabízíme i možnost osobního odběru na prodejně Javor v Brně nebo v našem velkoskladu v Moravanech u Brna. Chanar s.r.o, Areál Bobrava a.s., Modřická 205, 664 48 Moravany u Brna
Čekám na zboží už delší dobu a zatím mi nebylo dodáno, co mám dělat?
Nejdříve musíme zjistit, kde nastal problém a kde se zásilka zdržela. Připravte si, prosím, číslo objednávky a zavolejte nám na telefonní číslo 602 177 734, případně nám napište e-mail na adresu grygarova@chanar.cz
Zasíláte také na Slovensko?
Ano, na Slovensko vám zásilky dodáváme prostřednictvím zásilkové služby GLS.
Zboží mi úplně nevyhovuje, jak ho můžu vrátit?
Zboží nám můžete zaslat zpět na adresu: Toptextil s r.o., Modřická 205, 664 48 Moravany u Brna. Peníze, včetně nákladů na dopravu, které odpovídají nejvýhodnějšímu typu dopravy, kterou nabízíme (viz bod 5.4. Obchodních podmínek), vám zašleme zpět na účet.
Jak mám postupovat, když objednávka nepřišla kompletní?
Jestliže vám v objednávce chybí některá z položek, kontaktujte nás, vše prověříme a v co nejkratším termínu vám chybějící zboží pošleme, samozřejmě na naše náklady.
Co mám dělat, pokud mi zboží přišlo poškozené?
Bohužel, i to se občas stává. Vyplňte náš reklamační formulář, my se vám ozveme a reklamaci vyřešíme. Dle vaší preference vám buď zdarma zašleme zcela nové zboží v bezvadném stavu anebo vám vrátíme peníze na účet.
Nenašli jste odpověď na vaši otázku?
Neváhejte nás kontaktovat, moc rádi vám vaše dotazy zodpovíme.
Stačí nám zavolat na telefonní číslo 602 177 734, a to od pondělí do pátku v době mezi 08:00 a 20:00, anebo nám pošlete mail na adresu grygarova@chanar.cz a my se vám v co nejkratším možném termínu ozveme zpět.